festligheter

Försöker ju börja ladda inför kvällens festligheter som består av pizza hos Johan och sen får vi se vars vi hamnar. Ska nog ta en dusch nu för att börja göra mig i ordning. Vet inte vad jag ska ha på mig men det löser sig.

Har just varit ute med pappa en sväng och varit och tränat på brinken. Gick väl rätt bra, känns att det var ett tag sen.

Igår blev det bara hur lugnt som helst. Jag och syster låg i soffan och åt ben&jerrys och lite annat godis. Himla mysigt. Såg 27 dresses, helt okej film. Sen somnade jag i soffan och vaknade där runt 2 och fattade ingenting. Filmen stod fortfarande på menyn. Krälade längs golvet och in till emmas säng och somnade direkt. Underbart.

Vaknade runt 9 i morse men steg inte upp förän halv 11 tror jag. Åt en härlig frukost och började ta tag i allt tvättande som stog på dagens schema.

Har inte hunnit med så mycket mer än det. Nu måste jag gå och stoppa in ännu en tvätt innan det blir dags för dusch. Sen blir det väl att ringa runt lite och planera kvällen.

Ha en trevlig kväll allihop, vi syns där ute! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback