god morgon

Termometern visade -10 i morse, vad händer? Snön och kylan har återvänt. Vi som var inställda på vår.
Gick en morgonprommis med jojje i morse vid 8. Väldigt skönt att börja dagen med promenad. Kändes då inte speciellt kallt ute och solen sken.

En dusch efter det och lite ägg och nu sitter jag här. Är ledig idag så jag funderar på vad jag ska hitta på. Skulle behöva gå en sväng på stan och köpa dom där grejerna från igår som vi inte fick med oss hem. Sen måste jag gå till mormor med lite skjortor för strykning. Kanske ska ringa och kolla om jag kan komma runt lunch.

Sen är det lite smågrejer med försäkringar som måste fixas och jag orkar inte ta tag i det just nu, fast jag måste.

Ha en bra dag, vi ses senare!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: lea

Danke =) Önskar att jag oxå var ledig och attjag oxå hade varit duktigt och tagit en morgonpromenad;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback