godnatt

Har just kommit in genom dörren, lite frusen är man ju. Har varit och släppt ut mina kära katter som jag är vakt åt i helgen. Tanken var ju att jag skulle bo där, och sova där på nätterna, men när ida och matte skjutsade dit mig så sa såklart matte

"Lisa visst är det bara på nedervåningen dom bor, för jag såg nån där uppe i fönstret"


Kändes ju riktigt roligt att sova där då, så jag skyndade mig in, jagade dom två små katterna och släppte ut dom genom balkongdörren. Sen skyndade jag mig ut, låste dörren, och började småspringa hemåt. Var tvungen att passera genom gångtunneln också på vägen hem, väldigt läskigt är det faktiskt. Tittade mig om flera gånger, hela vägen hem.

Väl hemma, känner jag hur jag börjar bli lite hungrig, hur nu det är möjligt? Jag och ida har ju suttit på waynes en stor del av kvällen. Började med varsin sallad, kyckling för ida och lax för mig. Var tvungen att prova nåt nytt nån gång och det var faktiskt riktigt gott! Efter det blev det bullar och morotskakor, inte helt fel det heller. Blev prat om resan, alla upplevelser. Har aldrig skrattat så mycket på länge. Det går inte förstå så otroligt mycket vi har varit med om? Oj vad vi pratade högt, tydligen. För när vi skulle gå började ett gäng utlänningar fråga oss om vi planerade någon resa i sommar, om jag hade varit i egypten osv. Dom hade ju suttit och lyssnat på allt vi hade babblat om! Haha, har dom inget annat för sig så, fine!

Sen gick vi raka vägen hem till tobbe, träffade en visslande mamma utanför. Min mamma alltså:) Väl uppe var det fullsatt kan jag lova, 4 grabbar som spelade tvspel och alla skrek som bara den! Skrattet fortsatte även här, och vi kunde aldrig sluta. Underbart! Tack för denna kväll! Har aldrig skrtattat så mycket tror jag. Och mattes armar som har fått spratt, dom går inte sträcka ut.. Har haft lite roligt åt han också, typ hela kvällen stackarn!

Nu bilr det sömn tror jag, fredag i morgon, vet inte riktigt vad som händer då men vi får se. Kanske blir utgång?

Umeå på lördag iaf, taggade som bara den! Kommer bli galet kul.

Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: lea

haha gjorde du, det suger. och alldra helst när man kan sova ut :S I dag blir typ träning jobb och nå trevligheter ikväll förhoppningsvis =)



Själv då? jaa att det sög, ska träna upp min vänstra hand dirr ;) hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback