i ett radhus på norrböle

Just nu befinner jag mig uppe på norrböle, i mitt kattvaktshus. Än så länge trivs jag väldigt bra här! Katterna däremot verkar vara lite rädda för mig. Så fort jag närmar mig så springer dom iväg och gömmer sig. Men det tar väl en liten stund innan dom vänjer sig.. Känns lite roligt ändå! Alla tycker att det här är jätteroligt, att jag är barnvakt åt två katter. Jaja.

Kalle ringde just och bestämde att vi glider mot umeå runt 9 i morgon bitti, så hinner vi göra stan också! Kommer bli så sjuuukt kul alltså!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog fara en sväng till mormor, äta lite lunch kanske om man har tur. Efter det blir det väl att röra på sig litegrann, vet inte riktigt om jag pallar att springa, har så fruktansvärt mycket träningsvärk i benen och i rumpan! Inte i närheten av matte men :P

Ikväll då? Folk pratar om utgång, måste fundera på det, kände faktiskt ett litet sug men jag tror jag skippar det. Men ska aldrig säga aldrig, rättsom det är så hamnar man där.

Ha en bra dag, skriver sen, ska se lite ugly betty nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad trevligt med Umeå, vet du vilken tid du kommer hem?:)

Postat av: Madde

Okej, tänkte om vi skulle hitta på något på kvällen om du inte har några andra planer?:) Vi bor ju som nära varandra nu:) Tror Kajza också var på att göra nått! Kram

2009-03-27 @ 20:27:00
URL: http://madeleinenolander.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback