ja!

Fick äntligen tag i min chef i morse, anna. Så nu har jag äntligen fått några pass i kåge. Inte alltför mycket men ändå något. Känns bra att få in lite pengar iaf. Så då är det bara att hoppas att det blir mer, vilket det lär bli.

Efter det gick jag en lång och jobbig promenad upp till solbacken och har just kommit tillbaks. Gick förbi temagasinet och indiska och drömde mig bort en stund. Hittade lite grejer som jag ville ha. Får se om det blir några inköp eller om jag sparar pengarna..
Detta är ett sånt där måsteköp.

kobratelefon, 750:-

En härlig dusch iaf som slutar med att pappa skriker från köket. Hade ingen aning om att han hunnit hem.

Har också just varit ut på bron och hämtat mat som mormor kom förbi med. Pannkaka, sylt och bröd!

Nu ska jag lägga mig i soffan och slå på mamma mia och äta lite goudaost, såå gott.

Sen ikväll blir det hockeyn, den visas på våran tv för en gångs skull.

Puss

Kommentarer
Postat av: l

Oh gud vad trist, jag som kännde att våren ändå var påväg och då kommer det ännu mer snö... Blir så less, men bra gjort! Har du tänkt vara nyttig nu eller ;) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback