jaha?

Vad hände med det här vårvädret som hade kommit och orsakat sån lycka i världen? Jo det börjar snöa, och ganska mycket faktiskt. Kändes inte alls så kul. Men det är sånt som händer.

Har inte hänt speciellt mycket idag. Emma kom hem på lunchen, sen sprang vi en sväng på stan. Kollade lite kläder och hittade faktiskt några grejer, men när emma skulle betala hade hon inga pengar och mitt kort var hos rönne så vi fick lämna påsen i kassan. Får gå dit i morgon istället. Sen gick vi hem och lagade lite middag, korvstroganoff och makaroner.
Gick över till rönne och kollade matchen, var fullsatt hemma hos han. Det gick ju inge vidare, ännu en stor förlust.

Har just fikat en liten torr macka med syster och funderar på att gå och lägga mig. Hade typ tänkt hinna med att läsa lite ur min bok. Läser "tusen strålande solar", riktigt bra. Ska upp tidigt i morgon, runt 8 och gå en prommis med jojje, mys! Sen får vi se vad det blir :)


Sov gott mina vänner.
KRAM

Kommentarer
Postat av: lea

Ja OJA den är hur god som helst, ett måste ;) haha kände mig värsta som reklam majjan där ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback