jobb

Planerna för denna onsdag var, upp tidigt, äta en god frukost, ut på en härlig promenad i solen, sen jobba 12-18.

Så här blev dagen, blir väckt av yvonne kl 7 och undrar om jag kan börja kl 8. Så jag kastar mig ur sängen, kastar i mig frukost och halvspringer till bussen, så jag har jobbat från 8-18. Men det gick rätt bra, lite nytt folk på avdelningen men vi klarar ju allt. Lite väl arga tanter kanske men inget så allvarligt.

Så nu har jag fått i mig lite spagetti och köttfärssås och sitter bara här och tar igen mig en stund. I morgon är det jobb igen, 8-16. Åker med josse dit, tyvärr så slutar hon 12 men det blir trevligt en stund på morgonen iaf!

Sen har jag funderingar på australien, fick dom just av fredrik min vän, men vi får se hur det bilr med det. Mycket planer nufötiden alltså. Nån som känner igen sig?
 

Troligtvis blir det nån form av promenad om ett tag, även ikväll med mamma. Mysigt.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback