jobb

Ja nu har jag inte uppdaterat på nån dag. Har väl inte hänt så överdrivet mycket men ändå litegrann. Jobbade min första dag, eller kväll igår kväll i kåge. Kändes väl rätt bra, kul att vara tillbaks och träffa alla. Dom gamla är så söta och vi kramades allihop, myspys!

Hann väl inte med så mycket mer igår, var ute och gick en lång sväng, struttade runt med idagumman på stan, hon köpte lite smågrejer men jag höll mig! Sen fick jag kasta i mig lite mat och kasta mig in i bilen och bege mig till jobbet.

Jag hade lovat emma att stiga upp med henne halv 8 och äta frukost så hade ställt väckaren men blev väckt en stund innan dess av yvonne som ville att jag skulle jobba. Så det var bra att kasta sig ur sängen, få i sig nån macka och ta med sig en frukt och kasta sig in i bilen återigen. Hon ringde 5 i 7 och jag skulle börja 7 så lite sen blev man ju men.

Har iaf jobbat nu till kl 1, så har just så pass bara hunnit in genom dörren. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, och inte heller ikväll, tror det ska komma folk hit, sen ska emma ut och röja så jag måste hitta på nåt annat.

Ska nog hinna med en promenad iaf hade jag tänkt, sen är det lite smågrejer som jag borde fixa, fårse vad som hinns med.

Sitter just nu och lyssnar på låtar från resan, sjukt vilka minnen som väcks!
* Kings of leon - Sex is on fire
* The Killers - Mr Brightside
* MIA - Paper Planes


Ha en trevlig dag och kväll, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback