lite halvless

Känner mig lite halvless på att bara vara hemma nu alltså. Skulle vilja komma igång och börja jobba lite nu. Man får panik när man känner hur pengarna bara flyger iväg! Måste försöka spara lite nu och börja jobba.
Ska ringa till min chef idag och kolla om det finns nåt jobb, fast än jag inte har fått tillbaks det där provet än. Jag fattar inte varför, det ska tydligen bara ta 2 dar eller nåt sånt men nu har det då gått 1,5 vecka!

Sen är det lite mer grejs att fixa. Ska ringa några samtal om olika grejer sen måste jag nog gå och hälsa på farmor.

Just nu sitter jag bara hemma och väntar på att syster ska komma hem från skolan så vi kan äta lite lunch. Hoppas det blir nåt bättre än gårdagens lunch =P

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback