mys

Sitter här och väntar på att ida ska ringa. Hon är på MAXI och handlar för tillfället. Sen ska vi på wayne's och äta, fika och mysa bara. Blir supermysigt. Sen ska vi hem till tobbe och se vad som händer där.

Dagen har varit ganska lång, har inte gjort så överdrivet mycket idag heller. Var ute och sprang runt broarna. Kanske skulle ha ringt madde men jag får göra det en annan dag! Det var sjukt jobbigt, jag orkade knappt men jag gav mig inte! Väl hemma dog jag på trappan en stund sen krälade jag mig in genom dörren.

Mamma kom hem på lunchen och jag hade lagat köttsoppa! Inte gjort en egen utan bara hällt en burk i en panna. Till det gjorde jag även klimp. Var inte så svårt som jag först trodde utan väldigt lätt!

Sen blev det en efterlängtad dusch, faktiskt i kallt vatten. Var så himla varm så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Kändes ungefär som duscharna i thailand.. fast inte riktigt lika kallt. Längtar så sjukt mycket tillbaks, till värmen, äventyren, människorna, ja det mesta.

Anledningen till varför jag inte har lagt upp några bilder är för att ingångarna inte fungerar på varken min eller emmas dator. Sen har ju ida dom allra flesta bilderna. Ska försöka ta tag i det nån dag framöver.

nyårsafton 08/09 koh phangan, thailand

langkawi, malaysia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback