mys

Började med att tillbringa rätt mycket tid hos mormor. Hade med mig kameran på vägen dit och tog en omväg förbi älven. Inte så fint väder men några kort blev det.

Fick fiskgratäng till lunch iaf och sen glass med ananas! Helt okej! Men sen kom mamma och fick palt. Lyckost. Så då var jag tvungen att äta lite palt också, lite mätt man blev då!?
Sen städade jag lite snabbt, dammsugning och golvtorkning.

Tog den lilla röda faran in till stan igen och hämtade upp jojje och vi for på MAXI och handlade och åt korv :D Var verkligen back in the days! Minns när vi alltid for till maxi och åt korv när vi hade nytagit körkort alla tre=) Underbara tider det!

Sen åkte vi hem till jojje och lagade korv och stuvade makaroner för en hel världsdel tror jag, blev hur mycket som helst!! Men gott var det! Efter det hängde vi bara i soffan och tog det lugnt.

Träffades sen nån timma senare och gick och myste på waynes med lite kaffe och en himla massa prat! Mysigt och behövligt! Efter det hamnade vi hemma i hennes soffa återigen. Tittade på leifs bildspel. Hur fint som helst..

Nu är jag iaf hemma igen, lite trött och det svider lite i ögonen men annars mår jag bra :)

Imorgon blir det att fixa lite grejer som jag egentligen borde ha gjort idag! Godnatt världen!



Kommentarer
Postat av: Pilen

vilken naturfotograf du är gumman, du måste komma hit och fota med fegge ju :) puss

2009-03-04 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback