snart helg

Som om det har någon betydelse i mitt liv just nu? Ja iofs för att andra är lediga så man slipper vara hemma själv hela dagarna. Så, hur som helst, skönt med helg.

Emma är hemma nu från fjällen så då blir det väl förhoppningsvis att hänga med henne på dan. Om hon nu inte har bokat in nåt annat utan att jag vet om det. Det kan hända.

Blir nog en promenad rätt tidigt iaf. Dagens promme var lite halvjobbig med skavsår och annat.

Emma har även med sig maten hem igen, den vi skickade med henne i söndags. Får väl se om det går äta till lunch i morgon eller nåt, ska försöka spara in lite pengar och inte äta ute hela tiden, blir lätt så ibland.

Ikväll har jag och syster bara legat i soffan och sett film efter film, den enda sämre än den andra. Allt om min buske, ni som sett den vet ju hur fruktansvärt dålig den är. Sen blev det nån serie av nåt slag. Avslutade med Because I said so. Så himla rolig!

Godnatt mina vänner. Har inte hunnit ta några kort heller, idag har det varit så pissigt väder så. Hoppas på lite sol i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, vi tar en lunch någon dag:) jag är typ ledig hela nästa vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback