söndag

Ja då har helgen försvunnit också, har gått för fort tycker jag. Jobbade ju iofs igår så det kanske har betydelse. Sen blev det middag med syster i form av tacos. Båda började må illa efteråt trots att vi knappt åt nånting.. Konstigt. Sen blev det mys i soffan, film från hemmakväll och hemmagjord glass med dajm och japp. Underbart gott var det kan jag lova. Några timmar senare kom lea och det blev ytterligare prat och lite tv bara. Sen somnade jag i soffan, och ingen kunde då väcka mig när dom gick och la sig för jag vaknade 7.41, fortfarande i soffan. Krälade iväg till emmas rum men där låg lea så jag fick sova i min egen säng. Vaknade inte mycket senare av att solen sken in genom fönstret och jag svettades som en gris! Inte så kul.  

Idag vet jag inte vad som händer. Vi har just ätit frukost allihop och sen har jag suttit på verandan en liten stund och bara njutit av solen, himla skönt är det ute. Undrar om det är någon loppis i dag? För två söndagar gick vi ju dit och sen var det inget, förra helgen glömde jag bort det. Måste kollas upp. Sen kanske jag och pappa går och kollar lite fotboll, ff spelar. Sen vet jag inte alls vad det blir. Nån som har någon ide?

Hoppas alla får en trevlig söndag!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback