tråk

Ännu en dag hemma. Börjar bli lite långtråkigt nu alltså.

Har varit på stan och ätit lunch med mamma. Kebab mitt på torget! Heltokej!

Sen gick vi på åhléns och spandade in idol-kevin! Hur snygg var inte han då? Haha nä men, var fullt med småtjejer iaf, hade ju velat ha en kram men jag vågade inte ställamig i kön. Köpte istället ett par tygskor, till i vår!

Fortsatte sedan till ica för att handla lite. Orkade knappt bära hem kassen och det var då ett under att den ens höll hela vägen hem.

Det är det jag har hunnit med idag, ska alldeles strax ut och ta mig en promenad. Måste bara lägga mig i soffan en stund, kolla om det är nåt bra på tv. Knappast.

I morgon är det helg igen, nån som har nåt förslag på aktivitet i morgon kväll? Är nämligen utslängd från mitt hus på grund av annat främmande. Hör av er!

Har pratat med syster både idag och igår, hon är i hemavan och lever livet. Dom åker hem idag så hon kommer väl hem nån gång ikväll skulle jag tro. Så fruktansvärt roligt, måste också åka dit snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback