träning

Idag har jag tagit steget och köpt ett träningskort friskvårds. Köpte ett guldkort vilket innebär både gruppträning och gym. Perfekt. Inte för att jag är nån som spenderar stor tid i gymmet men det skiljde bara 100 kr så.

Bokade core 16.15 och fick med mig syster. Guud så jobbigt det var..Det märks verkligen att man inte har varit och tränat på länge. Väl hemma blev det pasta och bullens som pappa fixade ihop! Inte dåligt!

Nu har jag just lämnat soffan och boken en liten stund, ska följa emma på hemmakväll och köpa lite godis som hon ska ha med sig på nationella i morgon. Kan vara bra att ha en dag full med tänkande.

Snart ska vi fara och titta på våran nytillkomna lillkusin, blir mysigt=)

Skriver kanske sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback