uppdatering

Var en tag sen jag skrev nåt, blev så mycket sist. Har inte hänt så mycket som är värt att veta heller sen dess.
Har jobbat idag, 8-13. Träffade kalle och markus lundgren utanför ica, dom sa att det gick en buss runt halv 2 så det var ju inte så farligt. Sen ringer markus och säger att den inte går förän halv 3 så det kändes värre. Ringde johan som var med david som tro det eller ej var på väg till stan så jag fick åka med dom. Skönt!
Hängde med dom på stan ett tag, eller på inter sport.

Sen gick jag hem, hungrig som en varg, stekte en hamburgare med ägg och en avocado, supergott!

Har inte gjort så mycket sen heller, tagit det lugnt bara. Gjorde en gigantisk pasta och kycklingsallad med fetaost och avocado till middag, emma hade två tjejer här som också skulle äta så.

Sen har jag och mamma varit ute och gått broarna, sen sprang jag en sväng också medans hon var i stallet. Helt slut när jag kom hem, kändes väldigt skönt faktiskt.

Så just nu gör jag ingenting, ska stoppa nånting i magen innan jag nog går och lägger mig, kanske läser en stund. Boken är fruktansvärt hemsk.

I morgon är jag ledig så jag ska gå på friskvårds och köpa träningskort, ska försöka komma igång nu litegrann, är ju snart sommar?=P Sen ska jag gå upp till hemtjänstchefen på hjorten och försöka skaffa mig lite mer jobb om det nu finns nåt. Får se hur det blir. Det är ingen som är ledig i morgon och vill hitta på nåt eller träna litegrann kanske?

Dessutom har jag fått en liten kusin, eller liten och liten. Han var ganska stor, 55 cm och 4350 g så. Men, dom är ju rätt små iaf. Kanske blir en sixten, vi får se om det. Mamma och jag kanske ska och hälsa på lillen i morgon om vi hinner. Har bara sett lite bilder och han är så fruktansvärt söt alltså.

Nu ger jag upp.
Sov gott kära vänner, puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad kul!! I veckan jobbar jag ganska mycket, ons och tors till 19,30 och fredag till 15,00. Jag hade tänkt träna på fredag,har inte kollat om det finns några roliga pass men. Idag ska jag en sväng på stan med Kajza, men om jag hinner så kommer jag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback