en kväll

Vaknade faktiskt av väckaren kl 9 men stängde av den efter ett tag och somnade om till ungefär halv 11. Var så himla trött när jag steg upp, hade ett streck rakt över kinden för att jag legat på den. Har sovit på mage för första gången tror jag.

Har sprungit runt på stan med emma, eller mest på ica och handlat lite. Sen bar det av hemåt för att inta soffan och kolla lite sport. Började det hela med lite fotboll, liverpool - united och liverpool krossade!! Riktigt kul match faktiskt! Fortsatte direkt efter matchens slut med skellefte - linköping som ju visades på tv och även där krossades det, av skellefte såklart. Underbart! Blir en sista avgörande match nu, fårse hur det går.

I pauserna ägnade jag mig åt tårtbakning. Det är nämligen så att petter, emmas vän, fyller år idag. Tårtan skulle bli present till kvällens fest så det var bara att baka. Lite krångligt var det ju att skära ut alla delar men resultatet blev ju riktigt bra tillslut eller vad säger födelsedagsbarnet? Den såg iaf väldigt god ut eller vad säger ni? Efter allt tårtbakande fick vi i oss lite mat jag och emmorna, lövbiff och pommes, ganska gott alltså! Ni ser ju på bilderna.

Annars har jag inte gjort så mycket denna kväll heller, har skjutsat från och till festen sen har jag legat i soffan och ätit glass med krossad choklad och lite chips.

Har just varit och hälsat på dom och skjutsat folket till olles. Verkade vara rätt mycket folk ute, en väldigt lång kö iaf. Så dom dyker väl upp i dörren om några timmar. Själv ska man väl gå och lägga sig så man kan vakna nån gång i morgon. Får se vad som händer då.

Godnatt världen.


Kommentarer
Postat av: petter

var en väldigt fin och god tårta :D

kan säga att soffan var min bästa vän i söndags (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback