vackra sol

Vilken härlig dag! Solen har skinit som bara den. Inte speciellt varmt men underbart ändå!

Har först och främst skrivit ett cv det första jag gjorde i morse. Under tiden kom Johan hit och vi gjorde massa plättar och vispade grädde. Oj så gott!
Sen har jag varit och lämnat cvt hos dagischefen iaf, hon var verkligen gullig! Så nu hoppas vi på jobb.
Får ju inte börja jobba i kåge än heller förän det där jävla salmonellaprovet är färdigt så just nu går jag ju bara hemma och väntar som ni alla vet!

Sen har iaf jag och mamma varit ute och gått i solen. Har gått förbi alla möbel och lampaffärer runt hela stan typ. EM, MIO, JT's och Svenska Hem. Gud vafina grejer det finns alltså! Man hamnar som i en dröm.
Blev bara tittar, inga inköp.

Nu sitter jag bara här och är hungrig. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se om man hittar nån att umgås med eller om det blir lugnt här hemma bara. Kanske måste ta tag i matlagandet själv. Puss så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback