090511

Då var det måndag igen, helgen är över. Inte för att det spelar så stor roll för mig eftersom jag ändå inte jobbar nästan nånting nu. Men annat folk är ju lediga. Har vait en trevlig helg iaf, nu är det bara att se framemot nästa.

Har iaf varit rätt duktig idag. Har städat och fixat smågrejer som en fok här hemma. Sen gick jag och pappa mobacken runt.. Något så jobbigt det är när man inte har gått det på länge. Var helt slut iaf när jag kom hem men for direkt till friskvårds med syster för att träna lite core, som också var ovanligt tungt. Skönt efteråt iaf. Har legat i soffan en stund ikväll, annars har det inte hänt så överdrivet mycket. Har kollat lite i massa skönahemtidningar som man bara drömmer sig bort i..

I morgon vet jag inte heller vad det blir, ska gå mobacken med tobbe nån gång på morgonen, sen ska jag träna med madde! =) Sen får vi se!

Tror jag ska fundera på att sova nu, ögonen känns trötta.. Så godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback