090512

Har sjukt mycket träningsvärk. Hade bokat spyc i morse, eller kvart i 11.. for dit, fast då var det ordinarie ledaren skadad så det var en annan som var i stället. En som aldrig har hållt paset förut, så hon körde sitt eget race. Det var helt galet jobbigt.. Typ bara massa benböj och grejer.. shit. Var iaf helt slut efter att jag äntligen hade tagit mig igenom den mördartimmen.

Inte nog med det, sen var det bara att pallra sig över till grannhuset och hämta upp tobbe och kim och ta oss runt mobacken. Är faktiskt inte en mil, bara 9 km så det var väl ingenting!

Men sen var det bara att skynda sig som bara den, hoppa in duschen och ut lika snabbt, kasta i sig lite fil & musli sen springa till bussen. Jobbade till 9, gick ju rätt bra iaf. Mamma hämtade mig iaf, skönt att slippa detta bussåkande, dessutom hade jag inte en krona heller. Var tvungen att fara förbi stugan och plantera några blommor innan vi kunde åka hem också.

Nu har jag iaf just ätit lite gröt och nu väntar bara en skön säng! Längtar inte lite. Jobb i morgon igen, till 12 sen får vi se hur dan slutar :) Godnatt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback