090524

Ja det finns väl inte så mycket att säga denna dag. Jobbade 7-12 i morse, var väl lite sådär halvsvårt att ta sig upp efter en väldigt sen men trevlig natt på calles. Blev inte alltför många timmars sömn. Drog vidare till boviken där mamma, pappa och mormor var och bjöd på grillkorv från den nya hinkgrillen och lite fil på det. La mig i sängen och sov 2 timmar innan det var dags för jobb igen. 16-19 bara så ingen större fara, men man är rätt slut ändå.
Ikväll har jag inte hunnit med mer än att äta lite mat och kolla på gamla bilder. Ska göra fotoalbum nu i veckan hade jag  tänkt, blir nog bra det. I morgon är det dags för träning, core 07.00, peppen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag vet faktiskt inte. tror det kan vara 11x15 eller nått:) hörde att det inte gick så bra med kvittot där:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback