grey's

Känner hur huvudet håller på att sprängas! Anledningen är såklart grey's. Inte konstigt att man får så ont i huvet när man grinar nästan hela programmet.. Ni som såg det förstår mig. Men det är sjukt bra iaf.

Annars har jag myst hemma hos jojje med ännu mera grey's och stora koppar te! Hur bra som helst. Gick och pantade en supergigantisk kasse med flaskor och burkar men fick väl inte ut så mycket för dom. Jojje handlade litegrann också.

Sen har jag varit och gått broarna med anton, som för övrigt åker till södra delen av landet i morgon och ingen vet hur länge han stannar. Vi gick väl inte nåt sånt där supertempo men det är ju alltid trevligare när man orkar få ur sig nåt ord då och då mellan flåsen.

Efter det var det träning, core. Skönt efteråt iaf, men nu är jag helt slut. Vill bara gå och lägga mig, men gruvar mig för att sängen är kall.

I morgon har jag inga planer förutom lite träning. Sen ska jag ta tag i försäkringen, en gång för alla. (Nej jag har inte skickat in det än..)

Så nu får ni sova så gott, det ska jag göra. Ögongen svider av torkade tårar.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback