grillat

Blev lite grillning här i lördags. Var inte sådär superplanerat men trevligt blev det! Man skulle kunna sammanfatta det såhär, grillat kött, halloumi, klyftpotatis, tzatziki, sjukt mycket sallad, god dryck, härlig musik och en väldigt trevligt sällskap. Fortsatte sedan till calles och träffade ännu mer underbara människor, alla med humöret på topp! Blev en sväng förbi o´learys också innan det verkligen var dags för mig att gå hem och lägga mig. Skulle trots allt börja jobba kl 7 i morse så kvart i 6 var jag uppe, pigg som en nötkärna?
Hemskheter vilken dag det har varit. Det har gått fruktansvärt segt alltihop måste jag säga men jag tog mig igenom dagen tillslut. Nu är jag trött kan jag lova, blev ju inte alltför många timmars sömn i natt eftersom jag inte riktigt gick hem den tiden jag kanske borde ha gjort. Men ibland måste man faktiskt leva också?! Grym kväll iaf, tack för det! Och idag är det morsdag också, har "firat" mamma med tacos, jordgubbar, blommor och lite film.
Såå godnatt folket, kommer lite bilder från gårdagen.


Och någon från morsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback