härlig kväll

Har inte gjort så mkt idag, sprungit en sväng på stan och försökt fixa lite grejer. Sen har jag, kalle, erik, david och markus hängt hela kvällen. Började med att hänga i varsin solstol och kolla lite fotboll, storm - myckle, for sen hem till mig och bakade kladdkaka, mums! Sen for vi och körde runt i stan lite för att avsluta med kubb hemma hos kalle! Något så bra jag och david var! :) Sen hängde vi inne hos kalle en stund innan alla drog hem och nu sitter jag här. Har gjort en varm macka så att brandvarnaren gick igång! Något vad det tjuter alltså. Nu ska jag iaf sova, ska jobba i morgon, 8 - 15. Får se hur det blir sen, fest i siretorp är det ju men jag vet inte, börjar jobba kl 7 på söndag så. Men sov så gott nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback