känner mig som hemma

Har haft den äran att umgås med syster hela dagen idag. Började med att besöka henne på salongen och vipps var man mörkhårig. Blev skitbra! Ska fixa lite bilder senare. Fast lite skimmer från gamla ljusa toner som vi troligtvis ska fixa till i morgon med lite toning. Känns bra att vara tillbaks till verkligheten, känner mig som hemma. Detta ljusa hår har jag alltid varit lite skeptisk till men när utlandet väntade kändes det som den bästa lösningen. Nu är man hemma och då kan man återgå till det vanliga.
Efter färgningen tog jag med min söta syster och bjöd henne på lunchbuffé på viking. Grekiskt och väldigt gott! Sen har vi kollat runt och hittat sjukt mycket snygga kläder som ska handlas i morgon. Peppad till tusen på en ny årstid! Hann med att träna core också med madde och hennes mor!

Nu blir det mobacken runt med samma brud, blir aldrig less henne?

Kommentarer
Postat av: e

svårt att bli less på mig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback