pretty good

Har varit en väldigt bra dag idag. Började med att jag blev väckt av jobbet i morse, 10 i 7 och jag skulle börja kl 7 så det var bara att kasta i sig lite frukost och sätta sig i bilen. Tanken var att jag skulle jobba till kl 3 men när jag kommer upp på avdelningen ska jag bara vara där till 12, det sög ju, fast skönt ändå. Till råga på allt så glömde jag ju såklart nycklarna hemma, inte bara till jobbet utan även hem.

Mormor ringde iaf och bjöd mig på lunch så jag åkte direkt dit efter att jag hade slutat och blev bjuden på hemmagjorda biffar och potatis och tro mig det var det godaste! Hon är inte dålig på laga mat den gumman! Skyndade mig hem, eller till tobbe och co för jag hade ju ingen nyckel så vi hängde på deras gräsmatta på innergården och solade dom gånger solen tittade fram och frös övrig tid. Sen gick vi broarna, jag, tobbe, kim och joel. Riktigt hurtigt, vissa av oss iaf.. Efter det chillade vi bara ute i solen tills dom var tvugna att fara och jobba, så jag gick hem för att ta bilen till mammas jobb och hämta en nyckel men möts av syster och tjejer som sitter och solar på bron? Ringde henne flera gånger och sen så sitter hon bara där med öppen dörr. Jaja.. in tog jag mig iaf.

Sen har jag varit och tränat core med madde! Väldigt trevligt men jobbigt. Gick med henne på hemköp och handlade lite också innan jag begav mig hemåt för lite middag, kantarellsoppa och varm macka!

Sen fyller världens bästa anna år idag också, ska frsöka ringa till henne om en liten stund! 21 år, ja man blir ju bara äldre.

Nu ska jag ta en dusch, sen får vi se vad som händer.. Blev inget krattande i stugan iaf som det var tänkt från början, rätt skönt om ni frågar mig. Så det blir något lugnt, blev nästan lite yr av träningen så.
Men ha en trevlig kväll iaf, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback