syster

Vaknade i morse av att jag hade så sjukt ont i halsen och var helt tätt i näsan. Avbokade dagens träningar och kröp istället ner under en filt i soffan och slog på mamma mia. Vet inte hur sjukt många gånger jag har sett den men man mår faktiskt riktigt bra av den. Hällde i mig lite mer kanjang och åt lite piller och somnade faktiskt en stund.

Sen ringde syster och sa att vi skulle äta lunch med mamma på stan. Pigg och kry som jag var satt jag upp håret i en toffs, lite mascara och sen var det bara att traska ut i solen som sken för fullt. Underbart väder som gör en så glad! Nu är sommaren på väg på riktigt. Åt iaf sallad på waynes för ovanilghetens skull men mysigt var det.

Fortsatte med blom- och krukjakt. Hittade skitfina stora, gröna krukor på indiska, vilken affär annars? Sen blev det några orkidéer i dom, tjusigt.

Gick hem och kom då på att vi måste handla så vi tog cykeln till ica och handlade, hittade danne utanför också. For hem igen och började förbereda för lite middag, grillat. Blir som en vana det där med att grilla när det är sommar, men jag klagar inte. Jenny, jag köpte halloumi! Det måste vara det godaste..

Fortsatte med myskväll framför en film, venus. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den, ni får väl titta själva. Popcorn, godis, nötter och hemmagjord glass. Glassen däremot blev väl inte riktigt glass utan vi säger smoothie. Inte helt fel ändå!

Nu är man rätt mätt. Borde verkligen gå och lägga mig nu, ska upp kl 7 och bege mig mot happaranda och ikea med mamma, pappa, åsa och sture. Det blir sjukt kul. Vet inte riktigt vad jag ska köpa men nånting lär det ju bli. Om inte annat blir det då köttbullar. Här kommer lite bilder från kvällen, med dom säger jag godnatt.


Måste bara visa hur det gick när jag skulle dammsuga idag i mitt rum.

Jag slet och slet och slet men den gick inte få lös. Är en liten grej längst ut på snöret som hade hamnat på sniskan så jag var tvungen att öppna upp och operera lite innan den tillslut gick att dra ut.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag hade blivit besviken om du inte hade köpt halloumi måste jag säga!

2009-05-16 @ 08:41:15
Postat av: lisa

haha ja jag förstog ju det! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback