torsdag

Vaknade 10 över 5 i morse av att solen stekte genom fönstret.. vilken ovanlig morgon? Skyndade mig över till emmas säng för att sova vidare där. Var inte det lättaste att rymmas måste jag säga, även om sängen är 1,60. Trängde mig ner under hennes arm och somnade ganska direkt och utan att hon vaknade. Hon var lite chockad i morse när hon vaknade men.

Har iaf ätit lunch med ida idag, på wok n roll! Nudlar med kyckling, lika gott som alltid. Sen har vi sprungit runt på stan mest hela dan, mest på indiska. Sjukt fina grejer har dom och vi var båda tvugna att shoppa salt och pepparströare, inte för att jag har nån större användning av dom nu men fina var dom. Trevligt!

Sen har jag varit hos mamma på hennes jobb och fixat lite försäkringsgrejer innan jag cyklade allt jag kunde till träningen. Core. Hoppade över promenaden ikväll, känner att jag har lite ont i halsen så det var nog bäst. Hoppas det går över till i morgon, häller i mig kanjang eller vad det nu heter.. Ska tydligen vara bra.

I morgon har jag ingen aning vad det blir, får rent utav se vad som händer, om det dyker upp nånting kul.

Syster fick just ett av sina ofta återkommande infall. Hon räddar min fredag eftersom hon erkänner att hon är lika misslyckad som jag när det gäller planer.. Blir nog bra tillslut, får väl se vad hon hittar på. Brukar inte bli sådär jättelugnt när hon får bestämma..

Ja ja nu blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback