YES

FAN vilken helg som just tog slut! fredan tog allt. førfest hemma hos fanny och caje med jag och lina. før mkt av det goda? nejdå. JOHN'S var sjukt. vi stængde ut omværlden och kørde vårt race. KUNG ær rætt ord.

IGÅR DÅ. LINAS AVSKEDSFEST. lite folk det kom då. nej. sjukt kul med så mkt randomfolk från tusen olika stællen. ingen kænner nån men alla kænner alla tillslut. fan va kul!!
några drog på stan, vi drog på qadiz. trevligt! sen hem till danne och nu har jag lyckats ta mig hit. segt att kliva upp, hade gærna legat kvar i sængen hela dan. dagens walk of shame tillsammans med caje, snyggt.

så, jobb idag alltså. slutar om 5,5 timme. gu va længe de læt då. jaja. går nog bra ændå. jag øverlever.

bilder från allt kommer væl sen.
ha en fin dag dåå. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också festa med goa randompersoner & vara någonstans där ingen känner någon & alla lär känna alla. det är det bästa som finns. bring me back to oslo

Postat av: d

hallååå. det är ju walk of fame när du går från mig.. inte shame ;P

2009-11-12 @ 11:46:58
Postat av: lisa

haha danne jag ber om ursäkt..



ja emma det vill du. det var en sjuk fest, du skulle vart här. ska du inte glida här i sommar då? seriöst?

2009-11-12 @ 17:39:58
URL: http://eernst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback