åååhh

gud så less jag är. har suttit nu i ca 4 timmar och försökt hitta bijletter hem till skell, har hittat hem men inte tillbaks. sen har jag lyckats få hit älskade syster 15-18 okt, det blir kung. då blir det födelsedagsfest för mig här i oslo. mys!

så det är det jag har gjort ikväll ska ni veta. lite trött är man ju. måste äta nåt, känner mig riktigt hungrig.

i morgon blir det träning först innan jobbet till halv 7. sen snabbt som bara den med madde till fannygumman där med blir mys med ost och kex! :) sen ska jag hinna träffa danne också.

blir en bra och mysig fredag innan jag flyger mot sverige och sthlm på lördagmorgon. får se om jag möter mange där eller hur det blir.. hoppas det iaf om han nu tar sig ner..
åh jenny och fegge! och GEEN DAY inte minst! kommer bli en sjuk helg, tro mig.

nu ska det sovas!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så trevligt i stockholm./pappa

2009-10-09 @ 15:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback