uppsala

jaa, efter lite tjafs så tog jag mig faktiskt till sverige och uppsala.
tjafs och tjafs, jag missade mitt plan till sthlm igår morse, jihoo. klantigt jaa.
när jag kom till gardemoen så hade planet redan gått.. jaha, kul haha. kl var 8.01 och planet gick tydligen 8.00 hur nu det kan vara möjligt. gick det inte 8.40? nepp, för det var flyget hem till skell om två veckor haha, kul. gick fram till nån disk och kollade om det gick nåt fler plan. jo kl 11, 1700 spänn, eller i morgon 12.30 haha. så det fick bli tåg istället. snabbt tillbaks till oslo s, kastade mig över sj-automaten och skulle just klicka då det kom en kille som hade en biljett till sthlm som jag fick köpa för 200, kung tänkte jag och hoppades bara på att den inte var fejk.
det gick bra och jag kom faktiskt fram tillslut, 8 timmar senare än vad tanken var. så hela denna fantastiskt undebara lördag spenderades i tåget istället för ute i naturen med jenny. hon hämtade mig iaf på tåget och hemma i baracken stog fegge occh lagade lax!
myspys med massa godis, chips och vin, lite mer för vissa. fegge drog ut och gjorde stan osäker lite sådär spontant. vi sov mest, eller jag. jenny sov också och drömde mardrömmar om mördartanter. vi hämtade fegge runt 3 och somnade lika fort igen.

NU är i vakna. ätit god frukost och sett lite idol. taggar GREEN DAY för fullt!!!!!!!!! wihooooo snart är det dags. hoppas fegge vaknar innan dess.. våran mysiga fotodag i naturen idag då? nej det regnar såklart.
korv och makaroner är det enda som står på dagens schema innan vi lämnar uppis för sthlm och GLOBEN!

det här blir världens bästa söndag. ni får höra sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback