ledigdag

då var det söndag igen. och ledig är jag, det tackar jag gudarna för.

fredagen blev supermysig med jobb först 11,5 timmar, fyfan. sen avskedsmiddag för emelie stumpan nere på fridays på akerbrygge med alla tjejer och johan och emelies föräldrar. supergott och mysigt som bara den. sen drog jag, fanny och lina vidare till fest grynerlökka. mkt vin och en sväng in till stan och johns. trevligt sällskap och en underbar avslutning på det hela.

lördag, jobb igen såklart. det här är den värsta dagen i mitt liv hittils. missade trikkar och bussar, mådde helt fruktansvärt hela dan. hemma runt 6. madde lagade middag åt oss, mys.
vidare till grynerlökka och LORENTZ avskedsfest. ikväll drar han härifrån, tråkigt som fan. en sjukt trevlig kväll iaf, härligt folk, qadiz och världens mys.

när jag vaknade i morse mådde jag så underbart bra, tack för det.
har inte hunnit vara hemma så länge nu, ätit lite tårta med annelie, ska göra nån riktig mat, tror det kan vara bra. ikväll vet jag inte vad som händer?

i morse åkte VÅR ÄLSKADE EMELIE hem till skell. snart drar hon vidare ut i världen, australien. fan va avis jag är. fan va kul hon kommer ha. men vi möter upp henne på bali i mars nångång så det ser vi framemot sjukt mkt. hon är redan saknad och jag kommer sakna henne varje dag. sköt om dig stumpan.

Kommentarer
Postat av: din

eller hur, de är ju bara heaven !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback