skellefteå!

yes, då var man tillbaks till lilla skell för en helg. åkte hit med fanny gumman, allt gick bra men tid tog det och vi trodde aldrig vi skulle komma fram. möttes på falmark av mamma och pappa och snön! wiiie. fanny drog ut genom dörren och jag fick hämta tillbaks henne för att påminna henne om den gigantiska resväskan som hon tänkte glömma. hon var rätt sugen på komma hem tror jag.

väl hemma var det förberedelser för fullt. idag hölls begravning och minnesstund för lilla morfar. allt var så fint. vila i frid.

kvällen har spenderats hemma hos en av mammas systrar för lite mat, vin och tjoller. idol hann vi också med, niklas åkte ut, fan.

vad har mer hänt, JO! jag fyllde år igår. wihoo, 21 år. ja det är ju rätt bra. känns som att jag fyller det igen, har varit 21 hela året så.

födelsedagen började hos danne med tänt ljus och mys och spenderades sedan på jobbet. fick tårta av malin! sen massa stress och lite packning innan d bjöd på middag och allt. tacktack!
sista sekunderna av dagen var jag tillsammans med fanny och malin på bussen..

i morgon ska det firas lite födelsedag i efterskott, tårta och paket. sen fest på kvällen. får se vars vi hamnar sen.. var ett tag sen man var ut här i skell. blir nog mys.

nu ska det sovas. sov sött
jag saknar er där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback