tisdag

hur kan jag vara så pigg nu då? værldens mys och alldeles før lite sømn inatt, men jag ær inte trøtt. fast det kommer væl.. trodde inte jag skulle ta mig upp heller men det gick ju hur fint som helst.

somnade på trikken och høll inte på att hinna av føræn den skulle dra tillbaks, men av kom jag, och jag hann med bussen just så pass. till jobbet alltså.
ær så mysigt att øppna men kylan har tagit øver oslos mornar. usch va kallt det ær ute nu.. fin soluppgång dæremot.
har tænt lite ljus hær runt omkring, mysigt som bara den.

slutar iaf halv 3, då blir det troligtvis IKEA med tjejerna. sen træning av nån form.

nu ska det hackas grønsaker.
och drickas kaffe!

Kommentarer
Postat av: annie

"værldens mys och alldeles før lite sømn inatt".. hmm? va menas me de? ;)

2009-10-07 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback