wiie

tungt att stiga upp i morse såklart. lite halvdålig morgon som bara blev bättre och bättre och nu har jag i stort sett gått runt och lett hela dan wiie! vilken bra dag det blev!

har sprungit runt med lina på oslo city och letat grejer till lördag. maskerad, halloween. men ingen ska klä ut sig så jag skiter i min pumpadräkt som skulle ha blivit skitcool! nu ska jag vara batman, eller batwoman rättare sagt. får fixa allt i morgon. pepp nu.

har just äte kroppisar, gud så gott med riktig mat!

ikväll då, ja det blir en promenad iaf. vars får vi se.

har kommit på att det här med bilder, inte riktigt existerar här. kameran har legat och dammat i hyllan. måste ta fram den. fick ju ett nytt objektiv i present som danne har med sig från sverige, blir bra.

nu ska jag fortsätta göra ingenting.
hejdå.

nu är det höst förresten. var lite vitt på marken idag. kul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2009-10-30 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback