ikea

nu har vi just kommit hem från ikea. jag, lina, fanny och adam. mycket mysigt var det. köpte inte så mkt men litegrann. en ny fin svart toaborste och blåa fula grytlappar. det var det.
däremot har jag aldrig skrattat så mycket, vet inte om jag var trött eller om det bara var sjukt kul. på busen på väg hem från ikea iaf så hade vi hett alla grejer på hyllor där man ska he dom. plötsligt hör vi bara pang och krasch. shit tänker alla, det är säkert våra grejer tänkte vi. ja självklart låg hela våran kase uppochner på golvet. kul. jag trodde att jag skulle dö.. tårarna bara rann..
fanny och adam var tappra och plockade ihop allt. jag och lina satt bara och hoppades att bussen skulle tvärstanna och att dom skulle flyga i backen.. men så kul blev det inte.

och som vi längtade hem för att få se idol. nä men visst är det väl inte sant, att idol INTE är på måndagar.. kvällen förstörd.

innan dess hann jag och fanny med en promenad. till frogner denna gång med limpor och äpplen. det är så himla mysigt att mata fåglar. men vi matade bara änderna. jag hatar fiskmåsar. dom bara skriker och anfaller alla andra. usch. det ska bli mitt nya kvällsgöra.

vi har just suttit och disskuterat om uppsägning av lägenheten och har beslutat att vi skjuter upp det en månad till så vi stannar till sista januari iaf som det ser ut nu.

nu blir det mys med te, skorpor och scrubs.

en bild från aker brygge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback