rock

har varit hemma på middag och mys hemma hos malin på mitt jobb. jättegod mat, massa nötter idol och massa skit på tv! mysigt iaf!

nu har vi fått tillbaks internet som vi har varit utan i två dar typ, skönt.

i morgon är jag LEDIG!!! :D dagen återstå att se vad som händer.. sen är det inflyttningsfest hos fanny, calle, amanda och catrine, temat är ROCK! kommer bli sjukt kul, fan va coolt! ALLA är taggade!

har kommit igån med träningen nu också, äntligen. tränade igårkväll och i morse. i morgon ska jag också hinna med nåt har jag tänkt! dessutom får man GRATIS FRUKOST på elixia, det är perfekt!

nu ska vi sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

träffar du andra trevliga Skellefteå bor ochså?

2009-09-19 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback