søndag

ænnu en helg har passerat, alldeles før fort som vanligt. men det gør inte alltfør mkt eftersom veckorna går lika fort så det ær snart helg igen!

gårkvællen var kung! det var verkligen ROCK all night long! alla var mer eller mindre supersnygga med sina outfits! ni får bilder sen ikvæll kanske om ni har tur :)

idag dæremot, går det lite tyngre. alldeles før lite sømn, härlig walk of shame med missade bussar och trikkar med fanny utan skor.. jag har aldrig varit så kissnødig i hela mitt liv heller!

och nu ær jag på jobbet.. oj va segt allt går.. det ær inga kunder. bekkestua ær helt døtt før ovanlighetens skull.. eller?

har 4 timmar kvar innan jag førhoppningsvis får dra hem till sængen. ær så sjukt trøtt!
och regnet øøøser ner.. det har faktiskt varit en ovanlig syn senaste veckan.. solen har skinit før allt den har varit værd så lite regn kan man inte klaga øver!

nu ska jag fortsætta att gøra ingenting.. har just græddat bullar, utan att brænna dom, YES!

vi hørs senare, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback