söndag

ja då har ännu en helg gått. en trevlig sådan såklart som alla tidigare. i fredags jobbade jag till halv 7 sen drog jag direkt hem till malin och bonnie. grekisk sallad, brownies, vin och sjukt bra musik till en början innan vi drog ut på dus. sjukt trevligt var det, hittade även anna och sebbe sen. hem alldeles för sent och upp på lördag för lite mer jobb. till halv 6.
även denna kväll bjöd på festligheter. alla tjejer taggade igång, förutom mona, åt lite mat, fixade oss litegrann innan vi drog till töyen på förfest hos nån randompolare till en av fannys vänner. lite sådär var det väl, svenskarna höll ihop såklart. drog vidare till friday's. dansade hela natten. drog med lina hem till killarna från bali som vi hittade på dansgolvet. trevligt värre men tillslut slängde vi in handduken och gick hem, via deli.

sov till halv 12 då anna ringde. det var dags för marknad på grunerlökka. haha däremot fanns det ingen marknad utan det blev mys i parken istället. det har varit SOL idag! wihoo, helt otroligt, inget regn. första på länge.
ikväll har vi inte gjort så mkt, sett film, sovit och ätit.. massor. jag och fanny har varit ute och gått, till aker brygge och köpt lite godis. är sjukt trött nu iaf.

i morgon blir det jobb såklart, em. ska försöka dra en liten promenad på morgon. jag måste sova nu.

natti.

miss u

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nykter höst?????????????

2009-09-07 @ 08:34:27
Postat av: Anonym

nykter höst är för mesar ! hon är en andersson ju förfan? =) miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback